26 februari - valfri voodoll

mizzies har en fantastisk tävling där man kan vinna en valfri VooDoll från VooDolls.se!
Själv skulle jag vilja få Young Merlin med honom följer beskrivningen:
Young Merlin använder magi för att hjälpa dig att lyckas i skolan, få ett bättre jobb, hitta fler vänner eller få alla dina positiva och goda drömmar att falla in!
Och bätte än så kan det väl inte bli, vad mer kanman önska sig? För min del är det dåligt på alla dessa fronter nu. Skolan går inte bra, jag hittar inget sommarjobb och man är osäker på vem som är ens sanna vänner, eftersom alla vänder kalla handen till när det passar dem.
Man kan ju alltid hoppas att dessa små figurer fungerar, men, om de inte skulle det så är i alla fall Merlin otroligt söt!
26/2 utses en vinnare
Young Merlin


Kommentarer
Postat av: M I Z Z I E S . Se - Ett måste att älska ♥

ditt bidrag är godkänt , du är nu med och tävlar om en valfri voodoll hos mig <3 :)

2010-02-23 @ 06:58:53
URL: http://Mizzies.se
Postat av: M I Z Z I E S . Se - Ett måste att älska ♥

Nu har vinneren korats :) <3

2010-02-26 @ 22:44:21
URL: http://Mizzies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0